vineri, 1 mai 2015

COMUNICATUL PRESEDINTELUI FILIALEI PITESTI!


doamnelor si domnilor,
Pentru ca unii dintre cei fraudati de legislatia Boc in materia pensiilor militare, abia acum dupa 5 ani s-au trezit din somnul cel adanc si urat si au devenit dintr-odata violenti in exprimari ( ca doar asta stiu sa faca! ) si cei mai "destepti", trimitandu-mi ( nu intamplator ) tot felul de mesaje prin care forfecand doi termeni folositi in actualul Proiect al Legii Pensiilor Militare - ACTUALIZARE si RECALCULARE -, sunt de natura jenanta, fac public urmatoarele precizari :
1. Mie si colegilor mei, in momentul indeplinirii conditiilor legale de intocmire a Dosarului de Pensionare, NU ni s-a stabilit DREPTUL la Pensie in baza unei legislatii, ale carei principii operau CONTRIBUTIVITATEA;
2. Eu si colegii mei, care ne-am opus legislatiei Boc in justitie, prin sentintele civile definitive si irevocabile in procesul de recalculare, inclusiv prin cele ale Executarii Silite impotriva CPS/MAp.N, ne-am pastrat dreptul asupra, Pensiei Militare de Stat;
3. Prin interventia mea pe bloggul Filialei Pitesti, am considerat ca trebuie sa recunoastem pe de o parte , interventia legala si necesara a guvernului condus de premierul Ponta, in inlaturarea HAOSULUI LEGISLATIV in  materia pensiilor militare, promovat de legislatia Boc, iar pe de alta parte, am cautat sa ma raportez la unele CERTITUDINI ale momentului din aceasta perspectiva, deoarece, NU avem la dispozitie originalul oficial al acestui proiect, inaintat in Parlamentul Romaniei;
4. Dezaprob si dezavuez orice manifestare golaneasca de exprimare, prin orice mijloc, a TUTUROR celor care spre rusinea lor, au absolvit cursurile unei institutii militare si le-au oferit o anumita calificare;
5. Pentru a SINTETIZA la MAXIMUM posibil, ce am spus de atatea ori, fac urmatoarea PROPUNERE pe care Institutiile abilitate, s-o valorifice, in elaborarea si promulgarea acestui Act Normativ, atat de important:

<< Pensiile militare de stat devenite pensii in sensul Legii 119, redevin pensii militare in sensul prezentei Legi si vor fi actualizate/ recalculate,, pastrand Baza de Calcul avuta ca pensii militare de stat , la nivelul anului 2010 >>

HONOR ET PATRIA, VAE VICTIS!
Presedintele Filialei Pitesti
colonel Victor popescu